Het boek ‘Verdwenen Merken’ door Richard Otto en Robbert van Loon biedt een uniek overzicht van bekende Nederlandse merken die tussen 1970 en 2015 zijn verdwenen.

In woord en beeld worden meer dan 300 merken weer even tot leven gebracht. Het afscheid van deze merken is soms tragisch, spectaculair of komisch, maar altijd spraakmakend. Het boek en online platform biedt een vermakelijk inzicht in ons ‘Nederlandse erfgoed’. Het boek staat garant voor honderden “ohja”-momenten voor jong en oud.

Met bijdragen van o.a. Arian Buurman, Bert van der Veer, Cor Molenaar, Eelko van Kooten, Erik de Zwart, Harry Kramp, Ivo Roefs, Kasper Schouten, Lejo Duivenvoorde, Marianne Zwagerman, Philippe Honderink, Simon Neefjes, Tony de Bree en ondersteuning van Jelle Kolleman, Anouk Schuiten, Ferry Maat, Jan van Veen, Ais Leuhery en vele anderen.

Heeft u vragen, opmerkingen of suggesties? Neem dan contact op met ons op.

'Verdwenen Merken' is een mediaproduct van Tens Media BV. Alle rechten voorbehouden. Niets van deze website mag worden verveelvoudigd, opgelagen of openbaarbaar gemaakt zonder toestemming van de uitgever. Tens Media heeft niet bij alle afbeeldingen en video's de rechthebbenden kunnen traceren. Zij kunnen desgewenst contact opnemenen met uitgever. Bij onjuistheden en onvolkomenheden zal de uitgever op werkdagen binnen 24 uur content aanpassen.

- November 1, 2015

- ALGEMENE LEVERINGS- EN BETALINGSVOORWAARDEN VAN VRIJE BOEKEN »